02 februari 2010

Min vän Helena och jag

Idag har jag lekt med Helena :) Vi var på Länsmuseet och tittade... passade även på att fika där. Det var hembakat och jättemysigt hihi** Rekommenderar varmt :) Sen gick vi runt på stan o kollade lite och så hämtade jag ut min kära klocka. Nu sitter den fint på min handled igen. Gillas! Vi var även inne på Partaj och gick runt och skrattade en del haha* Sen på väg hem körde vi in om OKQ8 och hämtade mitt paket. Och det var tur att jag fick skjuts hem med det... inte för att det var tungt o så men otypligt som attans ;) haha^^

Väl hemma igen har jag satt ihop min duschstång och fått den på plats. Det blev riktigt bra!
Kan ju även passa på att, som utlovat, visa hur det ser ut i garderoberna nu (första kortet är liggande btw hihi**). Och hur det blev med mina små soptunnor. Och så min vackra ljuslykta i fönstret. Vet inte om jag ens har berättat att jag köpt den men det har jag ;) Så, vad tycker ni om allt o det andra?

Jag har även gjort av med massa pengar idag så mammas lilla bidrag satt fint. Tack så mycket! Idag fick jag nämligen ett kuvert från CSN. Det innehöll fyra stycken inbetalningar för det kommande året. Jag valde att betala de två första nu. Nästan 3.800 kronor på det. Önskar att jag kunde vinna 140.000 kronor så att jag kunde ha CSN ur vägen och slippa 60.000 kronor i ränta och 3.000 kronor i faktureringsavgifter. Dreams* När jag får ett heltidsjobb kommer jag definitivt sätta in extra pengar där för att bli av med skiten. Tror jag iaf.

Kom precis på att jag ska tvätta kl. 18:00. Jippie! Får väl ta och städa mellan varven också. Hihi** Att det ska vara så jävla svårt rent ut sagt. Fattar inte det! Jag måste vara världens sämsta på att hålla ordning (med lite hjälp från min älskade). Det är helt sinnes! Haha*

3 kommentarer:

  1. Sin snälla mamma02 februari, 2010 18:11

    Snacka om ordning bland grejorna...undrar om jag kan få ordning i mina små garderober, jag också??? Nåja, ska ju ha något att göra på semestern i sommar, hihi...Trevligt att pengarna kom väl till pass...lite då o då, efterhand som det ramlar in lite extra hos mig...kramkram

    SvaraRadera
  2. sån duschgrej finns på hembygdsgatan me, för det har jag handlat =).

    SvaraRadera
  3. hihi^^ o det finns en sån på Torget 1A i Klippan också :) Mor har en ... o nu slipper jag sakna en... yeah! Finally! hahaha^^ de är bra de :)

    SvaraRadera