21 januari 2010

What about?

Blä vad jag inte gillar att vara sjuk. Usch och fy och fan! ;) hihi**
Vaknade i morse vid 05:30 och hade strax över 38 grader som morgontemperatur... tog två Alvedon och vaknade sedan vid 11:00 igen. Då var det samma igen. Långt ifrån det värsta jag varit med om i feberväg men helt klart tillräckligt för att jag ska må dåligt och gå och gnälla och tycka synd om mig själv^^ Mina ögon är tunga och näsa snorfylld i stort sett hela tiden... har städat lite här hemma eller ja, röjt undan lite i alla fall... orkade inte så mycket innan jag kände mig yr, tryckte ut huvudet på balkongen för lite frisk luft och sedan återtog min plats i sängen. För en liten stund. Det är ju inget kul att ligga där bara! Suck*

Imorgon har jag ett jobbpass men jag vet inte om jag kommer att orka. Börjar i och för sig inte förrän 15:45 men är det som idag så kommer jag inte orka hålla på i fyra timmar. Återstår att se. Det viktiga nu är att jag är okej till på söndag då jag har ett långt 100% OB-pass som jag verkligen inte får missa. Får absolut inte heller missa passet på måndag och onsdag då de är nio respektive tio timmar långa.

Nu är det visst skidskytte på teve igen. Undrar om det är något att se idag... igår var det en besvikelse då jag suttit hemma för att kolla på det men så var ingen av de bra svenskorna med och tävlade. Det sög. Ja.

Får väl passa på att redovisa gårdagen också... efter att Isabelle lämnat nyckeln här så stack jag ner till stan för att röra lite på mig och för att få lite luft. Slutade med ett miniköp på H&M och att jag och Martin åt på Café Corner. Sen fick vi vänta på bussen eftersom "vår" sista buss gick 18:45 (SJUKT JÄVLA TIDIGT... HATAR DET!) och vi kom till stationen typ en kvart efter det. Fick istället ta en buss en halvtimme senare och sedan promenera den lilla kvarstående sträckan hem. Men hem kom vi och dåligt mådde jag. Sluttjatat om det nu ja.

Hmm... Johannes... om du läser detta så har du fått post hit idag... du kanske skulle meddela din kära arbetsgivare Gota Media att du inte bor här längre ;) hihi**

Jag vill ha en kanelbulle och iskall mjölk. Men har inget av det. Surt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar