20 januari 2010

Ga Ga Oh lala

Så ont i halsen imorse! Jag har ont nu också men det är hanterbart nu iaf. Hittade ett paket med strepsils som Johannes glömt kvar här. Tack för att du skiter i dina saker ;) hihi**

Usch det är inte jättekul att sitta hemma och känna sig sjuk. Har tillbringat en stund i badkaret, har försökt att få ordning på min nya internetsida men det sket sig och Martin har ingen aning om hur man ska göra för att det ska bli som jag vill ha det. Så jag tog coh köpte mig en egen domän hos ett annat företag. Och efter de 500kr så kom problemen. Jag fick inte tillgång till den med det samma o mamma kämpar med att få iväg ett fax till dem. Där sprack min tanke med att sitta o pyssla med den nu när jag ändå är själv hemma och halssjuk (eventuell även lite huvudsjuk*). Men jag hoppas på att jag ska få tillgång till sidan snart.

Så till nästa "problem" idag :) Jag tänkte dra ner till stan o checka in läget och köpa mig en Sarah Bernhardh. Eller dra bort till Ikea och köpa en liten gåva till Helena. Men det blev aldrig av. För nu om ett litet tag (14.15) börjar damernas skidskytte 15km. Och det vill jag ju se! Och sen vid halv fyra något kommer Isabelle och lämnar en nyckel som Lollo ska låna. Får väl se vad som händer sen. Ut och gå en liten runda måste jag i alla fall göra. Annars blir jag knäpp.

Och på tal om knäpp så har jag nu suttit och lyssnat på samma låt i ungefär en halvtimme. Och jag är fortfarande inte trött på den. Tänkte därför dela med mig av den till er :) Jag är för snäll alltså! hihi**

2 kommentarer:

  1. jag läste här igar om hur du mar och det hände:

    jag fick ont i halsen idag. :-P

    SvaraRadera
  2. hahahaha... grattis! haha^^ Det är farlig att vara här inne ibland haha :)

    SvaraRadera