22 januari 2010

Feber försvinn! Pengar kom!

Nu har jag äntligen fått min nya domän men tro det eller ej... det var inte alls vad jag hade tänkt mig så nu har jag skickat iväg ett litet mejl och åberopat ångerrätten som finns när det gäller online-köp. Hoppas nu bara att det inte kommer bli några problem med det utan att det går smidigt igenom. Jennica har även sett mitt försök på Martins domän men det blir inget med den heller... får det inte till att bli som jag vill... så därför så stannar jag här :) Och som ni ser har jag ändrat layouten lite. I like!

Sjukdomsuppdatering då... fortfarande halvt off men lite piggare. Ska försöka jobba imorgon. Vila hela kvällen och natten och sen hoppas på att det går. Annars får jag väl ringa och sjukanmäla mig imorgon också. Men det är ju en massa pengar och jag behöver dem.

Sitter och kollar på konståkning nu. Det hade varit kul att kunna åka så haha... men det lär då aldrig hända. Jag kan inte ens åka vanliga skridskor och någon jättebalans är det inte frågan om... menmen*

Jag har i alla fall en rolig nyhet att komma med och det är att vi har startat ett Korpen-fotbollslag på jobbet och jag har bestämt mig för att vara med. Spelefanten here I come! Och kanske jag kan ringa Staffan och be honom komma och skjutsa hem mig någon dag också hihi**

Jag vill också visa upp mina senaste väskinköp. Jag är så nöjd med dem... :) Min nya vardagsväska och så en ny partyväska storlek något större än tidigare.

Samma dag som jag köpte dem köpte jag även en vardagsgåva till min lilla Martin... han fick tre skjortor... ordinarie pris 199kr/st men de var på rea och kostade 150kr för alla tre. Det kallar jag bra :)

Nu ska jag gå och ta tempen igen. Se om den fortfarande ligger på 38... konstant typ... uch! Ge med dig din dumma feber! Försvinn... vill inte ha dig här^^

2 kommentarer:

  1. fina väskor och fin layout, tycker jag.

    jag kämpar med lök mot min sjukdom. kan jag rekommendera!

    SvaraRadera
  2. Jag använder halstabletter, blåbärssoppa, värktabletter och choklad ;) hihi*** Godare än lök hihi^^

    SvaraRadera