25 januari 2010

Tired, Müde, Trött, Cajsa.

Jobbar, jobbar, jobbar och får sedan skjuts hem av Helena... hon är så snäll så snäll... ska gå in om jobbet imorgon och köpa henne den där lilla presenten :) Om den nu finns kvar vill säga :) Den är så söt hihi*** Eller? Tilläggas kan att hon har en egen liten pudelvovve hemma^^
Jag tittade precis i teve-tablån och skrattade lite sådär småhögt för mig själv. Just nu pågår Guldbaggegalan. Och när den är slut börjar Världens undergång. Hahahaha! Bästa ever! Haha^^

Det är fortsatt snuvigt, jag kränger som bara den och kommer snart vara större än jag tidigare varit, det är fortfarande snö ute och idag sålde jag min första grej på Tradera. Mina gråa jeansleggings som jag blev halvt pålurad på Vila. Visserligen gav jag betydligt mer för dem men det var ändå någon som köpte dem för 92 kronor. Så nu är jag snart några kronor rikare. Det är kul! Ska försöka mig på mer auktionsförsäljning. Det svåra är bara att veta hur mycket saker och ting kommer att kosta i porto. Jag behöver en brevvåg ;) Mor... har du någon på jobbet som bara ligger och samlar damm tro?

Sitter nu och väntar på att Isabelle ska komma hem till Kalmar och hämta sina nycklar. De skulle varit framme för en liten stund sedan men det var tågproblem och så blev det ersättningsbuss istället. Efter två timmar hade de kommit fyra mil. Yeah! Grattis! haha**

Imorgon är det jobb igen och så även på onsdag. Det kommer att gå bra så länge jag inte är lika trött som jag var i morse. Jag har aldrig i hela mitt liv varit så trött. Det var den tyngsta trötthet som jag upplevt. Kunde inte ha tänt på toaletten för ljuset gjorde så ont. Däckade sedan direkt i sängen igen och när klockan ringde satte jag mig upp på sängkanten och somnade sittandes... någon minut bara men det var fruktansvärt.

Jag längtar till februari. Då borde jag ha blivit fullt frisk ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar