24 januari 2010

In the middle of the night

Hejsan!
Jag gick och la mig klockan 22:00 och som ni märker har jag haft lite problem med att somna. Har legat och vilat i två timmar men aldrig riktigt fösvunnit bort till drömmarnas land. Det kom alltid upp en eller annan tanke som höll mig kvar här och som fick mig till att banka mig själv i pannan... "men ge dig... tänk inte på det nu... usch" :) Jag har även spenderat lite tid vid datorn för att trötta ut mig men icke. Brukar ju i vanliga fall bli jättetrött när jag ätit men inte ens matintag fungerade. Så nu sitter jag här och undrar om jag kommer hinna somna innan Martin klampar in efter sin utekväll. Har väl en till två timmar på mig. Minst.

Om ni har kollat på TV4-reklamen på sistone så kanske ni har hört lite från ett album som försöker säljas... av The Baseballs. Martin har i alla fall fastnat för dem och ja, jag måste hålla med. Tänka sig att ett tyskt band kan vara så bra :) På covers^^ Den är fan bättre än originalet (vilken faktiskt har en sjukt stilren och snygg video btw). Älskar rösten som tillhör mannen i mitten ;)

1 kommentar:

  1. din snälla mamma25 januari, 2010 10:09

    En härlig sida, man blir glad...och musiken var inte alls fel...lite "Elvis-känsla"...mig tycka om...

    SvaraRadera