19 januari 2010

Update

Om ni undrar varför det inte händer något här just nu så är det för att jag fått en idé om att skaffa en ny sida :) Men det tar lite längre tid än jag tänkt så därför får det bli en snabbuppdatering.

Jennica har sovit här i två nätter. Hon, jag och Martin har ätit på Ming och sedan joinats av Johannes för att kolla på filmen Snabba Cash på bion. Den var inget vidare om jag får säga min mening. Jag har även shoppat loss lite. Det blev två nya väskor (ta två betala för en), en ny miniplånbok och ett par jeans. Har även dragit hem en ny traderaauktion så om några dagar kommer det ett par nya partyskor också.

Ikväll har jag varit på möte på jobbet och haft en liten ordfajt med en av cheferna. Kändes jävligt gött faktiskt. Personen i fråga var nog inte beredd på att en sån som jag skulle yttra mig om något.

Ont i halsen har jag också fått så jag har tagit bort mig från netwic (jobbsidan) för att vara hemma o kurera mig om det nu inte går över inatt. Jag tror inte att det gör det. Får mer ont för var kvart eller något. Usch. Jag lovar att det hade varit halsfluss om jag haft några mandlar kvar.

Igår var det en vecka kvar till löning. Snart är det äntligen dags. Pengar, pengar, pengar. Allt här i livet cirkulerar kring pengar. Fan. Men men... det var väl ingen nyhet för någon?

Nu ska jag fortsätta att pilla med mitt nya projekt. Och sen blir det till att sova lite. Suck. Än en gång ser det ut som fan här hemma. Man städar och låter det gå en dag. Eller en halv. Och vips så är det som om städfen aldrig var här. Imorgon, imorgon. Kanske :)

3 kommentarer:

  1. Städa??? Det var ett konstigt ord...vad betyder det??????

    SvaraRadera
  2. Hur går det med sidan?
    Usch för halsont, glad att jag åkte därifrån i tid då :)
    Vad ska du göra för alla pengar då?

    SvaraRadera
  3. Sidan går åt helvete. Köpte en egen domän på ett annat ställe men det går inte som jag tänkt... har inte fått sidan än. Suck. Så jag får avvakta o se om jag gjort bort mig o 500kr totalt eller om det kanske kommer att bli något inom en snar framtid. Pengarna som jag får på måndag ska jag spara till framtiden, bortsett från det som används till mat o annat. Men jag tänker inte spendera några stora summor som det ser ut nu iaf. O sen kommer det ju räkningar som ska betalas o så håller det på några månader om året... ekonomin kommer inte i samma summor dock. As we talked about.

    SvaraRadera