21 mars 2010

Oh lord what a shoppingfreak I am!

Ja, det blev som jag trodde. Sitter nu här hemma med en något smalare plånbok. Det blev tre hudfärgade ankelsockar, ett par svarta strumpbyxor, en läppenna, ett hårbandsliknande tjofräs, magneter, Karlssons klister, lamineringspapper, rosa örhänge i form av "dragkedjehållare", en minibörs, en foundationutsmetspad, ett vitt läderskärp, en vit/rosa-randig tröja, en vit tröja med texten "love me love you" på, en lila tröja och en vit tröja (märkte dock ett litet hål i ryggen på den när jag kom hem så det får bli till att köpa vit sytråd någon dag). Och så lite mat till mig och mannen. Det känns bra.

Nu ska jag kolla på lite utbildningar till hösten. Har ju planer på att finna mitt kall här i livet :)

Ps: Jag får krupp på att denna blogg är så fuuuuuuul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar