15 januari 2010

Friday, oh friday!

Blev inringd på jobb i morse... det var precis vad jag behövde... jag behöver sysselsätta mig med jobb :) haha** Martin klarade tentan igår och även den idag. Det innebär att han får 60% rabatt på det certifikatprov han ska göra nu om någon vecka. Någon tusenlapp intjänad där. Grattis till honom! <3

Funderar på att städa klart här och baka frukostbullar ikväll... Martin ska ut o tentaslaska med klassen och vill inte ha med mig. Hade jag varit medbjuden hade jag nog tackat nej ändå. Känner inte alls för att gå ut. Jag gillar att sitta själv hemma i mitt lilla hem. Mysigt**

Börjar bli trött nu. Inte konstigt med tanke på att jag fick cykla långt åt bombers för att hämta ut ett brev på DHL. Ihhh vad lång och kallt det kändes haha* Men nu har jag i alla fall fått mitt efterlängtade spel "Fångarna på fortet". Kollade lite på fodralet idag och det är från 1995. Bara 15 år gammalt hihi^^ Men jag hoppas att jag tycker att det är lika kul nu... ska nog testa det ikväll också ja.

Jobb hela helgen och ett antal dagar kommande vecka. Det gillas!

Och så vill jag säga grattis till min kära vän Annika som idag tog sin sjuksköterskeexamen! Yeah!

1 kommentar: